Återbetalningspolicy

OBS: Om möjligt, ta en video när du öppnar dina paket/paketer.
Anspråk på defekter/skador/saknade varor/felsaker utan bevis kommer inte att prioriteras.
Vi kontrollerar alltid produkterna innan vi skickar ut dem.

ANNULLERING AV BESTÄLLNING

Alla beställningar kan annulleras tills de har överlämnats till transportören. När packnings- och fraktprocessen väl har startat kan den inte avbrytas.

RETUR

Vi har 30 dagars returrätt, vilket innebär att du har 30 dagar på dig att begära retur efter att du mottagit din vara.

För att vara berättigad till retur måste din vara vara i samma skick som du fick den, oanvänd, med etiketter påsatta och i originalförpackningen. Du behöver också kvittot eller köpbeviset.

För att starta en retur kan du kontakta oss på info@batoga.co. Om din retur accepteras skickar vi dig en returetikett och instruktioner om hur och var du ska skicka ditt paket. Varor som returneras till oss utan retur instruktioner kommer inte att accepteras.

Om du har frågor om returen kan du när som helst kontakta oss på info@batoga.co.

SKADOR OCH PROBLEM

Kontrollera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, eller skadad eller om du fått fel vara så att vi kan undersöka och lösa problemet.

UTBYTA

Det snabbaste sättet att säkerställa att du får det du vill ha är att returnera varan du har och, efter att ha accepterat returen, göra ett separat köp på den nya varan.

ÅTERBETALNINGAR

Vi kommer att meddela dig när vi har tagit emot och granskat din retur och meddelar dig om återbetalningen har godkänts eller inte. Om det godkänns kommer du automatiskt att återbetalas genom din ursprungliga betalningsmetod. Observera att det kan ta 7–14 arbetsdagar för din bank eller ditt kreditkortsföretag att behandla och utfärda en återbetalning.

SENA/SAKNADE ÅTERBETALNINGAR (OM TILLÄMPLIGT)

Alla återbetalningar kommer att krediteras till din ursprungliga betalningsform. Om du har betalat med kredit- eller betalkort kommer återbetalningar att skickas till den kortutfärdande banken inom 7-14 arbetsdagar efter mottagandet av retur- eller annulleringsförfrågan.

Om du inte har fått någon återbetalning kan du göra följande:
*Kontrollera ditt bank- eller PayPal-saldo igen (transaktionen kan bli försenad).
*Kontakta din bank/kreditkortsföretag (det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt släpps).

Policy för hygieniska produkter

På Batoga har nöjda kunder högsta prioritet. Vi förstår att det ibland är nödvändigt att returnera produkter, särskilt om de är hygieniska produkter. Vi skulle vilja klargöra vår policy när det gäller returer av hygienprodukter.

Returer av hygieniska produkter

För att säkerställa hälsa och säkerhet för alla våra kunder accepterar vi inte returer av hygieniska produkter som redan har öppnats eller använts. Detta inkluderar produkter som kosmetika, produkter för personlig vård och andra artiklar som kommer i direkt kontakt med kroppen.

Paket försvunnet/returnerat till avsändaren?

På Batoga strävar vi efter att se till att dina beställningar når dig säkert och i tid. Vi förstår dock att det ibland kan uppstå situationer där ett paket kommer bort eller returneras till avsändaren. Här är vår policy när det gäller dessa frågor.

Första fallet: Gratis ersättning av paket

Om ditt paket kommer bort eller returneras till oss som avsändare under den första försändelsen skickar vi omedelbart ett nytt paket till dig utan extra kostnad. Kontakta bara vår kundtjänst för att ta upp problemet, så tar vi hand om resten.

Andra fallet: Möjlig återbetalning

Om olyckan skulle vara framme och ditt paket försvinner eller returneras igen förstår vi att det är mycket irriterande. I det här fallet kan du vara berättigad till en återbetalning. Kontakta vår kundtjänst för att diskutera din situation och vidta ytterligare åtgärder.

Om du har gjort allt detta och fortfarande inte fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på info@batoga.co.

Måste jag betala för min returfrakt?

Ja, alla kunder är ansvariga för kostnaden för sin retur. Kostnaden kan variera beroende på var du befinner dig, mellan 170 SEK och 325 SEK. Vi rekommenderar att du skickar din retur med Track & Trace, eftersom vi inte kan ta ansvar för förlorade returer.

Returadress: 

Name: Yunling-lingwen
Address: room 201 , NO.2 Zhongwuwei shangyue 2nd street ,DongchengCity Dongguan
Province/state: Guangdong China
Phone: 15992908542
zip: 523000


FRAKTKOSTNADER/ÅTERNOTERINGSAVGIFT

För att returnera din produkt ska du skicka din produkt genom retur instruktioner från info@batoga.co. Maila oss med ditt ordernummer för mer information.


*Köpare står för returfraktkostnader. Om det inte finns något problem med produktkvaliteten på grund av kundens personliga skäl, såsom B. Gillar inte / valt fel färg / valt fel storlek...

*Batoga står för returfraktkostnaden om varan är defekt/skadad/saknar delar/fel vara

*Vi tar inte ut någon åternoteringsavgift.